Ostatnie zmianu w kernel.spec -r LINUX_2_6 - czy o taki efekt chodziło?

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Śro, 9 Kwi 2008, 20:10:20 CEST

Dnia środa, 9 kwietnia 2008, Kacper Kornet napisał:
[...]
> Pewnie wystarczy. Czyli pewnie po kolacji pora zapoznać się z naszym
> svn. No chyba, że mnie ubiegniesz.

Poprawiaj, jeśli chcesz :-) Na razie testuję powyższą poprawkę plus ficzery
tuxonice - na razie zastanawiam się, jakie moduły tak na prawdę trzeba
ładować i dlaczego geninitrd nie wsadza ich sam do initrd tylko muszę je
sam wpisywać do /etc/sysconfig/geninitrd.

Do tego na warsztacie mam uvesafb - jak już się przesiadać na nowy kernel,
to tak, żeby był jak najbardziej podobny do starego w tym, co lubię ;-)