kde4-dolphin

Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Czw, 10 Kwi 2008, 16:04:57 CEST

Dnia czwartek 10 kwietnia 2008, Robert Tomasik napisał:

> A ja używam tego na codzień i nie mam problemów, od dwóch wydań działa
> stabilnie, ze snapów zbudowałem sobie dodatki których mi brakowało takie
> jak digikam i wszystko gra.

Skoro tak - czy działa może opcja menu aplikacji przy górnej krawędzi ekranu i
przerzucenie tam traya i zegarka? Jak ostatni raz sprawdzałem,
konfigurowalność paneli była właściwie żadna i nie dało się przenieść układu
który odbiegał znacząco od domyślnego.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl