kde4-dolphin

Robert Tomasik robert.tomasik w gmail.com
Czw, 10 Kwi 2008, 22:17:58 CEST

Thursday 10 of April 2008 16:04:57 Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz
napisał(a):
> Skoro tak - czy działa może opcja menu aplikacji przy górnej krawędzi
> ekranu i przerzucenie tam traya i zegarka? Jak ostatni raz sprawdzałem,
> konfigurowalność paneli była właściwie żadna i nie dało się przenieść
> układu który odbiegał znacząco od domyślnego.

Jak chcesz dodać aplet do pulpitu to na pulpicie dajesz "dodaj elementy
interfacu" a jak chcesz dany aplet mieć w panelu to i tą opcję uruchamiasz
klikając na panelu. U mnie działa ładnie i stabilnie, chociaż stery do intela
pozostawiają trochę do życzenia