spec - .rpmnew - porady potrzebuję

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Sob, 12 Kwi 2008, 10:36:58 CEST

Dnia 2008-04-12, sob o godzinie 10:16 +0200, Tomasz Pala pisze:

> A więc SĄ to dane konfiguracyjne i należy je umieścić w /etc.

Nie, nie są to dane konfiguracyjne. Dane konfiguracyjne siedzą sobie
grzecznie w /etc - zmieniłem kod biblioteki.

Możesz to porównać raczej do plików *_list espeaka - tyle że tamte są
kompilowane do jakiegoś binarnego formatu, a moje to czysty tekst. A
możliwość przedefiniowania dodałem po dłuższym czytaniu pewnego
tasiemcowatego wątku na liście Orki (dotyczącego m.in. własnych nazw
klawiszy i znaków).

ethanak