spec - .rpmnew - porady potrzebuję

Sob, 12 Kwi 2008, 12:35:56 CEST

Bohdan R. Rau wrote:

> Możesz to porównać raczej do plików *_list espeaka - tyle że tamte są
> kompilowane do jakiegoś binarnego formatu, a moje to czysty tekst. A
> możliwość przedefiniowania dodałem po dłuższym czytaniu pewnego
> tasiemcowatego wątku na liście Orki (dotyczącego m.in. własnych nazw
> klawiszy i znaków).

Jezeli cos ma byc przedefiniowywane czasami a czasami nie - to jest to
wystarczajacy powod nieumieszczania tego czegos w /usr .
/usr ma prawo byc wspoldzielony miedzy maszynami z przedefiniowanymi i z
nieprzedefiniowanymi zasobami.

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36