libdumbtts.spec - czy dobrze zrobiłem?

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Sob, 12 Kwi 2008, 10:48:51 CEST

Dnia 2008-04-12, sob o godzinie 10:26 +0200, Tomasz Pala pisze:

> Thnx, wrzucone, a poprawki tutaj:
> http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/SPECS/libdumbtts.spec?r1=1.1&r2=1.2

Dzięki - obejrzę sobie i porównam z moim arcydziełem :)

> No i pytanie - co z tym /etc? Bo katalog jest, ale czy biblioteka tam
> będzie zaglądała w ogóle?

Tak. Katalog jest pusty bo biblioteka równie dobrze obywa się bez plików
w /etc czy HOME. Funkcja wczytująca konfigurację zagląda kolejno
do /usr/share, /etc i katalogu domowego (chociaż w przypadku
speech-dispatchera nie ma to specjanie większego sensu). Opisane jest
zresztą w README.

Przy okazji: Ivo Software będzie sprzedawać linuksową wersję Ivony chyba
od czerwca (na razie można ściągnąć sobie demo). Warto może zrobić coś w
stylu ivonad.spec? Na mojej maszynce mam dość dobrze
przetestowane /etc/rc.d/init.d/ivonad i /etc/sysconfig/ivonad... to w
sumie dwa krótkie pliki.

ethanak