libdumbtts.spec - czy dobrze zrobiłem?

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Sob, 12 Kwi 2008, 10:59:49 CEST

Dnia sobota 12 kwiecień 2008, Bohdan R. Rau napisał:
> Dnia 2008-04-12, sob o godzinie 07:27 +0200, Bohdan R. Rau pisze:
> [...]
- przepuść przez adapter
- make ma opcję do wchodzenia do katalogu (%{__make} -C src)
- po co puste /etc/dumbtts ?
- libdumbtts.so.0 wchodzi do głównej paczki jako ghost (jest tworzone przez
ldconfig)
- brak sumy md5
- URL'a nie ma?
- o ile się nie mylę doc do głównej paczki
- nie buduje się na amd64 (chyba wystarczy drobna poprawka na makefile ale ja
się nie znam)

Z racji, że już wrzucone to teraz podeślij łatkę;)

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic