xorg-driver-fglrx 8.4 i problemy z makrem %__kernel_ver

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Czw, 17 Kwi 2008, 23:16:42 CEST

> A napisz co tam Ci się nie podoba. Ja tylko coś słyszałem o dziwnym
> konfigu, i jako, że nie znam go i nie wiem o co w nim chodzi to
> właśnie to mi się wydaje dość dziwnym krokiem.

Wlasnie ten sposob generacji konfiga mi sie nie podoba. Uaktualnianie
jest nadal rownie uciazliwe (w sensie zbyt czasochlonne) jak bylo
wczesniej gdy panowal kernel-common.config. Wole swoj sposob czyli jeden
wielki konfig, bo jego uaktualnienie jest banalne: make oldconfig,
odpowiedzenie Y,N,M gdzie trzeba, edycja 2-3 linijek recznie i voila -
gotowe, trwa zazwyczaj kilka minut niezaleznie co sie w kernelu
zmienilo, co ubylo, co przybylo. Dodatkowo konfig jest czysty - nie ma
zadnych opcji, ktore zostaly juz wyrzucone z kernela.

Sceptycznie tez podchodze do zmian umozliwiajacych rekompilacje kernela
bez rekompilacji paczek okolokernelowych jezeli zmianie nie ulegla
wersja kernela, a tylko np konfig.

M.