xorg-driver-fglrx 8.4 i problemy z makrem %__kernel_ver

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Pią, 18 Kwi 2008, 08:20:07 CEST

> A po kilku wersjach ktoś próbuje zsynchronizować konfigi między
> architekturami, kombinując godzinami jak to ma być. To podstawowy zamysł
> takiego układu konf. Oczywiście im większa ilość arch, tym większy zysk
> z używania tego patentu.

Nie wiem jak innym, ale mnie to zajmowalo mniej czasu niz babranie sie z
-common.config i dodatkowo konfigami architektur. Zreszta synchronizacja
arch z jednym duzym konfigiem jest IMO latwiejsza. Prosty diff i juz
widze co sie rozni.

> To nie jest zły pomysł, mnie się zdarza robić zmiany w kernelu,
> rekompilować i zmieniać w systemie pozostawiając stare moduły, wręcz
> initrd, i to działa. Wymaga niestety od kogoś, kto wprowadza zmianę
> pewnej dozy świadomości na ile poważna jest to zmiana. Zmiana konfiga
> też taką może być. :)

Pomysl nie jest zly. Nie przygladalem sie jeszcze jak to zrobil glen,
ale za to widzialem, ze userzy maja z tym problem. Oczywiscie problem
moze lezec w userach, a nie w kernelu :)

M.