SPECS (LINUX_2_6): kernel.spec - backport vesa related fix from 2....

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 27 Kwi 2008, 11:40:57 CEST

On Sun, Apr 27, 2008 at 00:38:36 +0200, Zbyniu Krzystolik wrote:

> little fix? To raczej definitywna zamiana zachowania obecnego od zawsze.
> Po co wsadzać alt_kernel w każde możliwe miejsce? Co przeszkadzają (dosyć
> pożyteczne) .old? Nie podoba mi się silnie ta zmiana.

Usunięcie .old do wycofania!!! Wiele osób (np. ja) ma w rc-boot/images
plik wskazujący właśnie na nie, żeby spokojnie móc odpalić maszynę na
starym działającym kernelu.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>