SPECS (LINUX_2_6): kernel.spec - backport vesa related fix from 2....

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Nie, 27 Kwi 2008, 12:32:56 CEST

> Po co wsadzać alt_kernel w każde możliwe miejsce?

Zeby mozna bylo miec zainstalowane w systemie kilka roznych kerneli obok
siebie. Inaczej sa konflikty bo pliki sie tak samo nazywaja i sa w
takich samych lokacjach.

> Co przeszkadzają (dosyć pożyteczne) .old?

Ja osobiscie zawsze je kasuje :) A tak powaznie to pliki .old mimo, ze
uzyteczne mialy ta wade, ze mozna bylo w ten sposob zachowac tylko jeden
kernel, a mnie np interesuje zachowanie wiekszej ilosci kerneli wstecz.
Dlatego wole recznie sobie dodawac wpisy do lilo.conf dla starszych kerneli.

M.