SPECS (LINUX_2_6): kernel.spec - backport vesa related fix from 2....

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Nie, 27 Kwi 2008, 18:02:14 CEST

> Dobrze wiedzieć, że Ti również będzie takie beztroskie i pewnie skończy
> podobnie jak Ac czy Th (zaczyna).

Titanium od poczatku bylo forkiem, gdzie rezerwowalem sobie prawo do
zmian mi potrzebnych. Uczciwie o tym informuje wszystkich
zainteresowanych ta wersja. Poki co wszystkie wersje PLD koncza w ten
sam sposob :) Jak bedzie z Titanium, czas pokaze. Ogolnie to PLD cierpi
na ciagly brak sily roboczej, ale to juz temat na inny watek.

> Nie muszę - od tego jest rc-boot.

Ktorego znienawidzilem od kiedy kilka razy zepsul mi konfiguracje
bootloadera uniemozliwiajac start systemu :) Ciesze sie, ze innym to
narzedzie dziala.

M.