SPECS (LINUX_2_6): kernel.spec - backport vesa related fix from 2....

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 27 Kwi 2008, 16:29:55 CEST

On Sun, Apr 27, 2008 at 15:36:20 +0200, Marcin Krol wrote:

> W Titanium nie przewiduje przywrocenia *.old. Na HEAD to pisz do pluto

Dobrze wiedzieć, że Ti również będzie takie beztroskie i pewnie skończy
podobnie jak Ac czy Th (zaczyna).

> Skrypt ktory Ci dopisze kernele do lilo.conf to gora kilkanascie minut
> klikania.

No to powinien go chyba napisać ten, kto usunął funkcjonalność?

> I tak musisz bootloader przeladowac.

Nie muszę - od tego jest rc-boot.

> Mozesz zamiast lilo
> uruchamiac skrypt, ktory zrobi to wszystko za Ciebie.

Właśnie to wszystko za mnie robił rc-boot!
Od zawsze mam /etc/sysconfig/rc-boot/images/pld.old różniący się od pld
tym, że wskazuje na vmlinuz.old oraz initrd.old.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>