SPECS (LINUX_2_6): kernel.spec - backport vesa related fix from 2....

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Nie, 27 Kwi 2008, 21:30:41 CEST

> Odczuwasz potrzebę usunięcia tych dwóch plików old z powodu oszczędności
> 2 inodów czy dla poprawy samopoczucua?

Dla oszczedznia sobie recznego ich kasowania na systemach, gdzie nowsze
kernele sa instalowane via upgrade (w takiej sytuacji symlinki *.old
prowadza do nie isteniejacych plikow). Zmiana zostala w prowadzona w
moich prywatnych kernelach i tak pozostanie bo o ile mi wiadomo nikt
poza mna ich nie uzywa. Co najwyzej moge przywrocic pliki *.old w
kernel-vanilla.spec:Titanium bo tego poza mna pewnie kilka osob uzywa.

> Cierpi cierpi, bo użytkownicy odchodzą, developerzy odchodzą, nowi też
> nie przybywają tak, jakby mogli (sam zdecydowanie odradzam PLD
> znajomym), a to wszystko przez ciągłą degradację jakości.

Degradacja jakosci byla jednym z kilku powodow "forkniecia sie", acz nie
glownym.

> To ustawiasz DOIT=no albo w ogóle nie instalujesz. Usunięcie komuś
> działającego mechanizmu w imię oszczędności 2 inodów jest skrajnym (no
> offence) debilizmem (co innego przypadkowe albo nieświadome zepsucie, a
> co innego stanowszy i świadomy sprzeciw).

Jak juz wspomnialem wyzej, zmiana zostala mergnieta do moich kerneli +
vanilla. HEAD mnie nie interesuje. Jest w Titanium tylko dlatego, ze
userzy go chcieli. Swoje kernele testuje na co najmniej kilku maszynach
nim puszcze je do main wiec ryzyko, ze nie wstana lub cos bedzie skopane
jest dla mnie bliskie zera. Kernel HEADowy testuja userzy Th ;)

M.