SPECS (LINUX_2_6): kernel.spec - backport vesa related fix from 2....

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 27 Kwi 2008, 23:50:24 CEST

On Sun, Apr 27, 2008 at 21:30:41 +0200, Marcin Krol wrote:

> Dla oszczedznia sobie recznego ich kasowania na systemach, gdzie nowsze
> kernele sa instalowane via upgrade (w takiej sytuacji symlinki *.old
> prowadza do nie isteniejacych plikow).

Co - dodajmy, niczemu nie szkodzi.

> Zmiana zostala w prowadzona w
> moich prywatnych kernelach i tak pozostanie bo o ile mi wiadomo nikt
> poza mna ich nie uzywa.

A to ok.

> Co najwyzej moge przywrocic pliki *.old w
> kernel-vanilla.spec:Titanium bo tego poza mna pewnie kilka osob uzywa.

To poproszę, bo szczerze mówiąc nawet nie wiem, czy używam;) Mam w kilku
miejscach dopisane źródła Ti obok Ac* i nieszczególnie patrzę, z którego
akurat się ciągnie.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>