Gdzie się zgubiło srp-libs?

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 28 Kwi 2008, 11:09:48 CEST

Zauważone przed chwilą (nie przeze mnie):

poldek:/all-avail> install ppp
Przetwarzanie zależności...
błąd: ppp-2.4.4-2.i686: nie znaleziono wymaganego libsrp.so.0
There are 1 package to install:
I ppp-2.4.4-2.i686
Potrzeba pobrać 361.3KB archiwów (361.3KB do pobrania).
Po rozpakowaniu 631.5KB będzie użyte.
błąd: 1 niespełniona zależność
Wystąpiły błędy podczas instalacji

Gdzie się podziało srp-libs? Było, bo nie pamiętam, żebym go kompilował jak
sam instalowałem ppp. A teraz brakuje. Można poprosić o ponowne wrzucenie
na ftp, ewentualnie wyrzucenie ppp lub takie go przekompilowanie, żeby tej
zależności nie było?