SPECS: iceweasel-lang-pl.spec - added info about setting useragent.locale t...

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Pon, 18 Sie 2008, 10:08:10 CEST

> Ja mam PLD na desktopie, ale wyjścia stdout nie widzę wcale, bo używam
> PackageKita do aktualizacji i instalacji softu. Widzę za to
> historyczne %bannery i nie chce mi się wierzyć, żeby nie dało się
> zmusić Iceweasela do respektowania locale sesji.

Da sie, i tak bylo zrobione, ale wtedy nie da sie uzywac innych locale
niz sesji co IMO jest zle. Jak mam przegldarke skonfigurowana na en_US
to chce miec ja en_US, a nie pl_PL bo takie mam locale.

M.