SPECS: iceweasel-lang-pl.spec - added info about setting useragent.locale t...

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pon, 18 Sie 2008, 10:26:46 CEST

2008/8/18 Marcin Krol <hawk w limanowa.net>:
> Da sie, i tak bylo zrobione, ale wtedy nie da sie uzywac innych locale
> niz sesji co IMO jest zle. Jak mam przegldarke skonfigurowana na en_US
> to chce miec ja en_US, a nie pl_PL bo takie mam locale.

Gettext tak działa od zawsze i nikt nie próbuje tego poprawiać.
Wystarczy sobie LC_MESSAGES ustawić odpowiednio dla binarki
przeglądarki.

--
Patryk Zawadzki