SPECS: iceweasel-lang-pl.spec - added info about setting useragent.locale t...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 18 Sie 2008, 18:08:58 CEST

On Mon, Aug 18, 2008 at 11:34:07 +0200, Marcin Krol wrote:

> Od kiedy na jednym systemie pracuja ludzie uzywajacy roznych jezykow i
> niewiedzacy nic o konsoli, locale itd, za to umiejacy wybrac z menu
> "language -> costam"?

Tzn. pracują na jednym wspólnym koncie, na którym wszystko jest w jednym
określonym (ustawieniami jakiegoś KDE) języku, a tylko w przeglądarce
sobie w kółko przestawiają, zależnie kto siądzie?

Pytam poważnie, bo niezbyt to widzę - w przypadku pracy na wspólnym
koncie równie dobrze można przestawiać język całego środowiska (klikając
gdzieś w kcontrol, a nie ustawiając LC_* w .shrc).

> Zycze powodzenia w tlumaczeniu userom co to jest locale i jak to sie

Ja pamiętam, że taka opcja była zwyczajnie w menu.
I również życzę powodzenia w tłumaczeniu, co to jest about:config.

> zmienia lub bieganiu i ustawianiu im na kazdym kompie. Z ich punktu

Przecież taka informacja w %post jest przeznaczona co najwyżej właśnie
do takiej osoby, która miałaby biegać i wyklikiwać... ZU nie instaluje
pakietów z terminala.

> widzenia to ma sie da wyklikac w menu/opcjach/czymkolwiek uzywajac tylko
> myszki. I jestem w stanie ich zrozumiec.

J.w. i ciągle to samo - to jest menu środowiska, tak - całego, nie tylko
przeglądarki.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>