SPECS: iceweasel-lang-pl.spec - added info about setting useragent.locale t...

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Pon, 18 Sie 2008, 18:19:26 CEST

> Tzn. pracują na jednym wspólnym koncie, na którym wszystko jest w jednym
> określonym (ustawieniami jakiegoś KDE) języku, a tylko w przeglądarce
> sobie w kółko przestawiają, zależnie kto siądzie?

Tak. System jest po angielsku i na taki jezyk jest domyslne
skonfigurany. Autologowanie na predefiniowane konto (i nie moze byc
inaczej w tym konkretnym przypadku). Najczesciej uzywanym pakietem jest
przegladarka i program pocztowy.

> Przecież taka informacja w %post jest przeznaczona co najwyżej właśnie
> do takiej osoby, która miałaby biegać i wyklikiwać... ZU nie instaluje
> pakietów z terminala.

Sprawa cat << EOF mnie kompletnie nie interesowala. Mi caly czas
chodzilo, ze narzucanie wersji jezykowej interfejsu uzytkownika jest
zle, a to wlasnie bylo dawniej robione przez wrapper od
firefoxa/iceweasela/thunderbirda/icedove i o przywrocenie tegoz
zabiegano zeby ww programy braly pod uwage co jest ustawione w locale.

Dla mnie sprawa jest juz zamknieta. W Th jest revertniete, w Titanium
jest po mojemu.

M.