Anaconda w PLD

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Wto, 2 Gru 2008, 22:23:48 CET

2008/12/2 Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>:
> Cześć,
>
> w załączniku problem, który nie wiem jak rozwiązać.
>
> Czy któryś z naszych hackerów anacondy umiałby pomóc?
> To jest najnowsza anaconda z naszego speca czyli
> anaconda-11.4.1.200811112226-1.i686.

NM 0.7 jest wymagany, wygląda na problem z wersją NM właśnie.

> Btw. co stało się z patchem na loader.c? Widzę, że jest mergniety ze
> źródłami, ale np. w svnie anacondy (tym z fedory) nic nie widać, żeby
> oni to jakoś poprawili. A może my mamy swoje repo anacondy? W SVNie
> naszym jednak stare śmiecie.

http://team.pld-linux.org/~patrys/

Tu jest moje drzewko, maintainerzy anacondy są dość oporni jeśli
chodzi o wprowadzanie zmian. Co jakiś czas ręcznie podbijam drzewko do
wersji upstream.

Jeśli chcesz coś zmieniać, to zrób clone i wystaw zmienione repo na
team, to zrobię pull u siebie. Byłoby ładniej, ale upstream używa gita
i ja też go wolę od svn, a nie ma chyba metody, żeby pozwolić innym
deweloperom na pisanie do swojego repo na team (a
http://git.pld-linux.org/ nigdy nie został dorobiony do stanu
używalności).

--
Patryk Zawadzki