Anaconda w PLD

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Wto, 2 Gru 2008, 22:34:40 CET

W dniu 2 grudnia 2008 22:23 użytkownik Patryk Zawadzki
<patrys w pld-linux.org> napisał:

> NM 0.7 jest wymagany, wygląda na problem z wersją NM właśnie.

Hmm, mam najnowszą stabilną wersję.

NetworkManager-0.7.0-1.i686 i aplet też odpowiedni do tego.

Problem mam na nowej liveCD, którą sobie oznaczyłem jako BC1 (Beta Candidate 1)
bo w sumie wszystko ładnie, tylko z anaconda ma problem.

W razie gdybyś sam chciał spojrzeć:
http://livecd.pld-linux.pl/pldlive-kde4-2008113001.i686.iso

> http://team.pld-linux.org/~patrys/

Aha, ok.

> Tu jest moje drzewko, maintainerzy anacondy są dość oporni jeśli
> chodzi o wprowadzanie zmian. Co jakiś czas ręcznie podbijam drzewko do
> wersji upstream.
>
> Jeśli chcesz coś zmieniać, to zrób clone i wystaw zmienione repo na
> team, to zrobię pull u siebie. Byłoby ładniej, ale upstream używa gita
> i ja też go wolę od svn, a nie ma chyba metody, żeby pozwolić innym
> deweloperom na pisanie do swojego repo na team (a
> http://git.pld-linux.org/ nigdy nie został dorobiony do stanu
> używalności).

No luz. A powiedz mi, czy to normalne, że po wyborze języka polskiego
się anaconda po prostu wykłada?

Zauważyłem takie zjawisko:
1) anaconda uruchomiona z liveCD po kliknięciu na ikonkę, która robi
nic innego jak: sudo anaconda - wybieram j. polski - b00m, anacondy
nie ma.
2) terminal, wpisuję: sudo anaconda, wybieram j. polski - klikam next,
przechodzi ale i tak jest w języku angielskim.

Coś robię źle? Coś trzeba dogenerować? Doinstalować?