Anaconda w PLD

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Wto, 2 Gru 2008, 23:39:31 CET

2008/12/2 Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>:
> Nie, w ogóle jeszcze nie patrzyłem na jego liveCD. Ale widać będę
> musiał porównać.

Na tej dostępnej w necie jest jeszcze stara anaconda i stary NM. Nowy
obraz się pojawi, jak tylko poprawimy do końca python-booty (wcześniej
sam sobie usuwał konfigurację, teraz nie instaluje gruba w MBR).

> A jak to zrobić?

Miałem nadzieję, że się ładnie wywala. U mnie jest:

sudo ./anaconda
/usr/share/python2.6/site-packages/pykickstart/parser.py:41:
DeprecationWarning: the sets module is deprecated
/usr/share/python2.6/md5.py:8: DeprecationWarning: functions
overriding warnings.showwarning() must support the 'line' argument
/usr/share/python2.6/sha.py:8: DeprecationWarning: functions
overriding warnings.showwarning() must support the 'line' argument
23:38:44 Starting graphical installation...

I potem ładnie prosi o język i kontynuuje po polsku :/

--
Patryk Zawadzki