Anaconda w PLD

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Czw, 4 Gru 2008, 21:05:17 CET

W dniu 2 grudnia 2008 23:39 użytkownik Patryk Zawadzki
<patrys w pld-linux.org> napisał:

> Na tej dostępnej w necie jest jeszcze stara anaconda i stary NM. Nowy
> obraz się pojawi, jak tylko poprawimy do końca python-booty (wcześniej
> sam sobie usuwał konfigurację, teraz nie instaluje gruba w MBR).

> Miałem nadzieję, że się ładnie wywala. U mnie jest:
>
> sudo ./anaconda
> /usr/share/python2.6/site-packages/pykickstart/parser.py:41:
> DeprecationWarning: the sets module is deprecated
> /usr/share/python2.6/md5.py:8: DeprecationWarning: functions
> overriding warnings.showwarning() must support the 'line' argument
> [...]

Zrobiłem downgrade do 20080917 z małymi hackami z wersji z HEAD (no bo
oczywiście się już nie budowało tak bezbłędnie) i anaconda działa.
Przynajmniej bezbłędnie przechodzi przez te języki... czy instalować
umie, tego nie wiem.

Ale to już coś, pewnie tylko trzeba repo yuma w Titanium zrobić i będzie klykać.
Dzięki.