kde-icons-CrystalProject.spec

Krzysztof Rygielski riggyk w gmail.com
Śro, 3 Gru 2008, 00:35:33 CET

Wednesday 03 December 2008 00:19:22 Przemyslaw Iskra napisał(a):
> no to można było całe w %install zrobić, zamiast "cp" którego staramy
> się nie używać. Sekcja %prep musi zostać, nawet jeśli jest pusta, ze
> względu na skrypt "builder".

A kiedyś powiedziano mi "fuj fuj" kiedy roztarowanie było w install a prep był
pusty. Widzę tu sprzeczność w zeznaniach :P

> Spec z jednego względu się do PLD nie nadaje, w żadnym miejscu nie jest
> sprecyzowane jakie pliki się w paczce znajdą. Powinno to być widać w
> %files, ewentualnie w %install jeśli wszysyko z osobna kopiujesz.

W innych specach do ikon nie zauważyłem aby było napisane jakie dokładnie
pliki znajdą się w paczce. Dla przykładu kde-icons-CrystalDiamond.spec, ale
może to zły przykład.

--
Krzysztof "Riggy" Rygielski
Registered Linux User: #455470