kde-icons-CrystalProject.spec

Przemyslaw Iskra sparky w pld-linux.org
Śro, 3 Gru 2008, 15:11:12 CET

On Wed, Dec 03, 2008 at 12:35:33AM +0100, Krzysztof Rygielski wrote:

> A kiedyś powiedziano mi "fuj fuj" kiedy roztarowanie było w install a prep był
> pusty. Widzę tu sprzeczność w zeznaniach :P

Jeśli cokolwiek więcej trzeba zrobić to rozpakowujemy w %prep i
dokonujemy zmian, a potem kopiowanie w %install. Jeśli chodzi o paczki
z których wyciągamy tylko pliki to zazwyczaj nie ma sensu bawić się w
dodatkowe kopiowanie.

> W innych specach do ikon nie zauważyłem aby było napisane jakie dokładnie
> pliki znajdą się w paczce. Dla przykładu kde-icons-CrystalDiamond.spec, ale
> może to zły przykład.

Tak, jest to zły przykład. W tarze może kiedyś się pojawić jakiś plik
README, albo podobny, i wtedy będzie konflikt z innym pakietem w którym
też się taki plik pojawił. Jeśli się ładnie wylistuje, chociażby *.png,
*.svg to będzie widać w niespakietowanych plikach czy coś się nie
pojawiło.

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org