kde-icons-CrystalProject.spec

Krzysztof Rygielski riggyk w gmail.com
Śro, 3 Gru 2008, 15:36:54 CET

Wednesday 03 December 2008 15:11:12 Przemyslaw Iskra napisał(a):
> Jeśli cokolwiek więcej trzeba zrobić to rozpakowujemy w %prep i
> dokonujemy zmian, a potem kopiowanie w %install. Jeśli chodzi o paczki
> z których wyciągamy tylko pliki to zazwyczaj nie ma sensu bawić się w
> dodatkowe kopiowanie.

Ok, teraz przynajmniej jest to dla mnie jasne. Poprawię zgodnie z tą zasadą.

> Tak, jest to zły przykład. W tarze może kiedyś się pojawić jakiś plik
> README, albo podobny, i wtedy będzie konflikt z innym pakietem w którym
> też się taki plik pojawił. Jeśli się ładnie wylistuje, chociażby *.png,
> *.svg to będzie widać w niespakietowanych plikach czy coś się nie
> pojawiło.

W takim razie chyba wszystkie, albo prawie wszystkie spece z serii kde-icons-*
należą do takich złych przykładów ;-) Zatem rozumiem, że muszę wprost w specu
wskazać, które pliki mają znaleźć w paczce i wykluczyć ew. śmieci. Popracuję
nad tym.

Dzięki!

--
Krzysztof "Riggy" Rygielski