Re: Odbiło mi zrobić upgrade :(

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pią, 5 Gru 2008, 13:38:25 CET

2008/12/5 Bohdan R. Rau <ethanak w polip.com>:
> 3) start
>
> W połowie startupu wyświetla mi motd (co mu nie przeszkadza leźć dalej).

Stary upstart-SysVinit - albo zmień na SysVinit, albo zaktualizuj do
tego z th-test (albo th-ready, nie wiem, gdzie teraz jest).

> Miałem ustawiony na konsoli 8 i 9 swój eksperymentalny login (oparty na
> dloginie ale gadający ze speech-dispatcherem i uruchamiający yasra jako
> shella) - i gdzieś mi konsole 8 i 9 poszły w piz...

Jeśli zostaniesz przy upstarcie, to zajrzyj do /etc/init/jobs.d - to
upstartowy odpowiednik inittaba i tam możesz wkleić swoje konsole 8 i
9.

> 4) Odpalam Gnoma (przez startx bo tak lubię).
>
> Na dzień dobry dostaję info że nie znaleziono at-spi (dwa razy instalowałem
> na wszelki wypadek) i technologii wspierających nie będzie (a gdzie kur...
> mój powiększalnik?)
>
> Orkę co prawda w trybie powiększalnika udało mi się odpalić przez orca -e
> magnifier, ale nie widzi mi speech-dispatchera i próbuje gadać przez
> gnome-speech-driver (co mnie akurat mało urządza, używam speech-dispatchera
> z Ivoną). Poza tym brak reakcji na insert-space
> (czyli nie mogę przywołać okna preferencji).

Tu nie mam pojęcia, co jest nie tak. at-spi wydaje się działać, samych
technologii wspierających nie używam.

--
Patryk Zawadzki