Re: Odbiło mi zrobić upgrade :(

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Pią, 5 Gru 2008, 13:48:34 CET

On Fri, 5 Dec 2008, Patryk Zawadzki wrote:

> Stary upstart-SysVinit - albo zmień na SysVinit, albo zaktualizuj do
> tego z th-test (albo th-ready, nie wiem, gdzie teraz jest).

Hm...

poldek:/all-avail> ls *SysV*
upstart-SysVinit-2.86-20.i686
upstart-SysVinit-debuginfo-2.86-20.i686
2 pakiety

Mam ustawiony th-test i th-ready w konfiguracji poldka :(

> Jeśli zostaniesz przy upstarcie, to zajrzyj do /etc/init/jobs.d - to
> upstartowy odpowiednik inittaba i tam możesz wkleić swoje konsole 8 i
> 9.

No właśnie nie chcę - chcę inittaba. Jak będę chciał jobs.d to sobie
Ubuntu zainstaluję :)

> Tu nie mam pojęcia, co jest nie tak. at-spi wydaje się działać,

No właśnie nie ma najmniejszego zamiaru :(

ethanak
--
http://milena.polip.com/ - i Ivona niepotrzebna.