[th] poldek --up

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 8 Gru 2008, 18:10:13 CET

On Mon, Dec 08, 2008 at 04:21:41PM +0100, Patryk Zawadzki wrote:

> Ja kolejny raz z propozycją - wypier*olić w cholerę przyrostowy format
> poldka, trzymać zdekompresowany indeks w jakimś repo i używać repo do
> nakładania różnic. Protokół vdiff subversion jest kilkadziesiąt razy
> szybszy w doprowadzaniu tego samego status quo do tej samej aktualnej
> wersji.

A da się robić g-c (wycinanie wersji starszych niż ...), żeby repo nie
puchło niepotrzebnie w nieskończoność?

Drugi problem - do zwykłego mirrora wystarczy http/ftp, natomiast na
uruchomienie innych protokołów w przypadku mirrorów na obcych serwerach
trudno liczyć.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/