[th] poldek --up

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pon, 8 Gru 2008, 18:21:10 CET

2008/12/8 Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org>:
> A da się robić g-c (wycinanie wersji starszych niż ...), żeby repo nie
> puchło niepotrzebnie w nieskończoność?

Da się zrobić przez regularny dump&rebuild repo z porzuceniem
starszych wersji (trzeba do tego własną wersję importera zrobić, bo
oryginalny przenumerowuje rewizje, zamiast dodawać padding bez zmian),
chyba nawet skrypt kiedyś rzucałem z proof of concept.

> Drugi problem - do zwykłego mirrora wystarczy http/ftp, natomiast na
> uruchomienie innych protokołów w przypadku mirrorów na obcych serwerach
> trudno liczyć.

Wystarczy na mirrorach (ftp, http) trzymać jeden plik z numerem
rewizji indeksów, której stan odzwierciedla dany mirror. Wtedy możemy
niezależnie mieć indeksy i mirrory pakietów, a poldek mógłby z tego
pliku sobie wziąć rewizję i podbić indeksy do danej wersji.

--
Patryk Zawadzki