/sbin/init z upstart wisi

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Wto, 9 Gru 2008, 07:34:01 CET

Pewnego dnia wpadła wieść od Pawel Golaszewski i powiedziała :

> Bo z niej jeszcze nie korzystamy. Skrypty startowe należałoby zmienić.
Niekoniecznie zmienić, można po prostu sukcesywnie tworzyć alternatywną
paczkę upstart-scripts z Conflicts : rc-scripts. Komu by pasowało
używałby SysVinit z rc-scripts, albo upstart z upstart-scripts albo
upstart + upstart-SysVinit + rc-scripts...

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski