/sbin/init z upstart wisi

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 9 Gru 2008, 01:11:48 CET

On Mon, Dec 08, 2008 at 22:53:09 +0100, Pawel Golaszewski wrote:

> Nie, nie kiedyś. To już jest:
[...]
> Obecnie? nie.

No to przecież piszę - może kiedyś... Co mi z tego, że w łubudubu mają?

> No - "zmienić" w sensie przestawić się z tradycyjnych skryptów na eventy.
> Żeby mieć jakikolwiek zysk z upstarta trzeba to zrobić. Ale j.w. - IMO
> warto dla samego supervisor-a.

No dobrze, ale w końcu ktoś pokaże przynajmniej jeden taki skrypt, czy
sobie w PLD tylko gdybamy? Bo jedyne co do tej pory widziałem to jakieś
historie z GDM-em i odpalaniem getty z inittaba.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>