[SPECS] xorg-driver-video-fglrx.spec - up to 8.10.1

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Sob, 20 Gru 2008, 18:24:56 CET

Odgrzewam temat...

On Mon, 3 Nov 2008, Bartosz Świątek wrote:
> To jak? Obecnie libglx z Xservera wydzielamy do osobnej paczki, może
> by to samo zrobić dla libdri? Wtedy te karty z zamkniętymi
> sterownikami zadziałają a i userzy otwartych nie będą krzyczeć bo
> sobie doinstalują libglx z xservera i libdri z xservera.
>
> Głupi pomysł czy warty uwagi?

Znudziło mi się po raz kolejny ręczne wrzucanie libglx i libdri od fglrx,
więc dodałem osobne paczki. Nie do końca wiem jakie powinny być
zależnośći (głównie chodzi o provides - raczej wirtualne).

Należy jeszcze wydzielić libdri do osobnej paczki z xservera, ale to się
wiąże właśnie z zależnościami.
Wydaje mi się, że sterowniki powinny wymaga explicite konkretnej paczki
libdri/libglx, xserver powinien wymagać wirtualnego jakiegoś
libdri/libglx. Co jeszcze może wymagać tych dwóch rozszerzeń?

Te dwa komponenty muszą być wydzielone i zamienne zależnie od sterownika.
Po prostu. Inaczej nie da się egzystować z firegl (nvidia dostarcza
własnego glx - jak jest z dri to akurat nie wiem). Do tej pory to jeszcze
jakoś chodziło, ale teraz wywala niezdefiniowane symbole i przełącza się
na swrast...