[SPECS] xorg-driver-video-fglrx.spec - up to 8.10.1

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Sob, 20 Gru 2008, 18:36:17 CET

On Saturday 20 of December 2008 18:24:56 Pawel Golaszewski wrote:

> Znudziło mi się po raz kolejny ręczne wrzucanie libglx i libdri od fglrx,
> więc dodałem osobne paczki. Nie do końca wiem jakie powinny być
> zależnośći (głównie chodzi o provides - raczej wirtualne).
>
> Należy jeszcze wydzielić libdri do osobnej paczki z xservera, ale to się
> wiąże właśnie z zależnościami.
> Wydaje mi się, że sterowniki powinny wymaga explicite konkretnej paczki
> libdri/libglx, xserver powinien wymagać wirtualnego jakiegoś
> libdri/libglx.

z xservera wydzielic libdri i we wszystkich xorg-driver-video-*
(poza fglrx/nvidia) dac requires na xorg-xserver-{libglx,libdri},
a w pakietach fglrx/nvidia dostarczyc stosowne binarki producenta
bez wydzielania podpakietow.