e1000.spec a kernel.spec

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Pią, 1 Lut 2008, 17:24:13 CET

Hello.

Jest problem prawdopodobnie z kernel.spec:LINUX_2_6_22. Czemu? Juz
wyjasniam.

e1000.spec (wersja 7.6.12) buduje sie poprawnie na wszystkich kernelach
< 2.6.24. Wersja 7.6.15 buduje sie juz na 2.6.24, a takze na wszystkich
innych oprocz tego z kernel.spec. Poniewaz zarowno kernel.spec jak i
kernel-desktop.spec uzyte do testu to ta sama wersja 2.6.22.16 i na
desktop sie buduje to wnosze, ze na kernel.spec sie nie buduje z powodu
ktoregos patcha, ktorego nie ma w wersji desktop. Nie jest to wina
konfiga (przetestowalem).

Jakis kernelowy magik mogl by sie przyjzec, ktory patch moze powodowac
problem? Bo ja raczej nie mam na to pomyslu.

M.