e1000.spec a kernel.spec

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Pią, 1 Lut 2008, 21:53:00 CET

Mniej wiecej Fri, Feb 01, 2008 at 05:24:13PM +0100, zainteresowany Marcin Krol rzekl:
> Hello.
>
> Jest problem prawdopodobnie z kernel.spec:LINUX_2_6_22. Czemu? Juz
> wyjasniam.

> Jakis kernelowy magik mogl by sie przyjzec, ktory patch moze powodowac
> problem? Bo ja raczej nie mam na to pomyslu.

Panowie od e1000 mają ambicję utrzymywać sterownik dla wielu kerneli i
to jeszcze z opcjami. W związku z tym utrzymują koszmarny śmietnik
ifdefów, w którym mają niespójność a oryginalny Makefile oraz poprawka
jaką dorzuciłem do naszego to wyrównują.

Czemu budowało się poprawnie na pewnych kernelach, to nie wiem, teraz
jest dobrze na 2.6.24 oraz 2.6.22 desktop, "", grsec oraz laptop.

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%