netatalk - donos; policy brakujący skrypt /usr/sbin/genhomedircon - prośba

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Pon, 4 Lut 2008, 21:22:39 CET

Mniej wiecej Mon, Feb 04, 2008 at 06:38:28PM +0100, zainteresowany WK rzekl:
> Najpierw melduję, że w specu netatalk brakuje:
> BuildRequires: libltdl-devel

Prawda.

> A to właściwe, po com tu żebrać zawitał.
> Próbuję przebudować co w temacie do titanium (czy to właściwa lista)?
>
> Jak zbudować cholerne policy (do zeleżności)?

Znaczy, że co?

> Domaga się /usr/sbin/genhomedircon (chyba do wygenerownia tych swoich
> czary mary).
> Jak doczytałem, tę funkcjonalność daje semanage, ale oczywiście w inny
> sposób.

Co prawda na Th sprawdzałem, ale netatalk nie nosi żadnych śladów
skażenia selinuksem, w tym wymaganiem semanage czy genhomedircon.

> Tylko nie piszcie, żebym jeszcze selinuksa zgłębiał.

Nie piszemy.

> Naprawdę nie mam czasu.

Nawet jakbyś miał, to na selinuksa szkoda ;)

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%