netatalk - donos; policy brakujący skrypt /usr/sbin/genhomedircon - prośba

WK w.kier w farba.eu.org
Pon, 4 Lut 2008, 21:39:08 CET

Wiadomość od Zbyniu Krzystolik:

> Znaczy, że co?
Znaczy, że jeden list, a dwa wątki.
Oszczędność papieru - ekologia taka.

> Co prawda na Th sprawdzałem, ale netatalk nie nosi żadnych śladów
> skażenia selinuksem, w tym wymaganiem semanage czy genhomedircon.
Do czego innego mi to potrzebne :>. Appletalk działa jak trzeba.
Ten donos o specu, to cukierek był, żeby się przywitać.
Webmina mi się zachciało.
Ja niezawodowy jestem, a administratiwę jako ekstra mi włożyli.
Czasem jakąś pierdołę jednak wolę wyklikać niż kopać w manualach.
Czasem analiza porównawcza się przydaje.
Nevermind.

Wie ktoś jak to policy pobudować?

> Nawet jakbyś miał, to na selinuksa szkoda ;)
W takim razie OT.
Co polecisz do zabezpieczenia serwera - snort?
Coś jeszcze innego.
--
WK