Automatyka-ng

Piotr Budny piotr.budny w gmail.com
Wto, 5 Lut 2008, 11:23:05 CET

Dnia wtorek, 5 lutego 2008, Andrzej Krzysztofowicz napisał:

> A ja jestem za tym, zeby priorytetem byla wieksza niezawodnosc:
[...]
> GUI moze byc przydatne, ale od razu zatrzegam: nie jako jedyny mechanizm
> komunikacji. Czasami ma sie dostep tylko do terminala tekstowego.

Oczywiście. Ja wolałbym zrobić tak, żeby builderami można było zarządzać
czymkolwiek (np. IM czy z telefonem komórkowym). Żeby dopisanie kolejnego
międzymordzia nie stanowiło problemu. A w środku niech się dzieje co chce
(np. bunch of .sh), byleby mieliło i wrzucało dane do jednego porządnego
worka.

vip;