Automatyka-ng

Wto, 5 Lut 2008, 08:03:07 CET

=?utf-8?q?Rafa=C5=82_Cygnarowski?= wrote:

> Propozycja: do tego wszystkiego ładne (g)ui, z którego każdy developer ma
> prawo zarządać budowania, a osoby z uprawnieniami mają możliwość puścić to
> jednym kliknięciem na buildery.

A ja jestem za tym, zeby priorytetem byla wieksza niezawodnosc:
- mozliwosc wyslania zlecenia, gdy ma sie port 80 wyciety na firewallu
  lub dostep jest tylko do portu 80.
- mozliwosc wyslania zlecenia, gdy serwer je obslugujacy jest offline
- nieginiecie zlecen/potwierdzen gdy np. ktorakolwiek z maszyn na tydzien
  "zniknie" z sieci
- "odpornosc" (wydajnosciowa) na przeslanie w ciagu np. 15 min. 1000 zlecen lub
  zlecenia zawierajacego zaleznosci od 300 pakietow.

GUI moze byc przydatne, ale od razu zatrzegam: nie jako jedyny mechanizm
komunikacji. Czasami ma sie dostep tylko do terminala tekstowego.

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36