netatalk - donos; policy brakujący skrypt /usr/sbin/genhomedircon - prośba

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Wto, 5 Lut 2008, 13:06:14 CET

Zbyniu Krzystolik nagli:

> Ale w policy.spec jest nieutrzymywana od dawna polityka, rozrosła się do
> nieznośnych rozmiarów, więc została przekształcona/przepisana jako
> refpolicy.
Właśnie.

Requires w webminie trzeba było podmienić policy -> refpolicy.
A i tak w końcu zainstalowałem uniwersala ze strony webmina (ot parę
ścieżek do poprawki w konfiguracji modułów).
> Z RBAC? ;)

????
Przecież pisałem, że komputery to dla mnie dodatek rozrywkowy (taka
krzyżówka).
Możesz wyjaśnić niewtajemniczonemu.
--
WK