netatalk - donos; policy brakujący skrypt /usr/sbin/genhomedircon - prośba

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Wto, 5 Lut 2008, 10:16:28 CET

Mniej wiecej Mon, Feb 04, 2008 at 10:10:54PM +0100, zainteresowany WK rzekl:
> Wiadomość od Zbyniu Krzystolik:
> Jak już pisałem. Doczytałem, że libsemanage daje "jebane functionality"
> czy jakoś tak.

A rzeczywiście, genhomedircon wyleciał, a jego funkcjonalność weszła do
polecenia semanage. Możesz połatać webmina, żeby używał semange albo
tak, żeby niczego z tej okolicy nie używał :)

> Chyba policy trzeba by uaktualnić, żeby działało z resztą obecną w drzewku.

Ale w policy.spec jest nieutrzymywana od dawna polityka, rozrosła się do
nieznośnych rozmiarów, więc została przekształcona/przepisana jako
refpolicy.

Z RBAC? ;)

Zbyniu
--