Samba otwarta na wszystko...

Przemysław Sztoch jnavy1 w navy.main.pl
Sob, 9 Lut 2008, 12:59:07 CET

Daniel Dawid Majewski pisze:
> Pewnego dnia wpadła wieść od Michał Łukaszek i powiedziała :
> Dziękuję, pomogło.
> Może dałoby się dorzucić tą opcję, nawet zakomentowaną do
> dystrybucyjnego /etc/samba/smb.conf ?
Należy wtedy pamiętać, aby w DHCP publikować prawidłowy IP z serwerem
WINS, bo bez tego sieć źle działa.
Zapewne samba nie nasłuchuje pakietów rozgłoszeniowych.
Wg mojego doświadczenia warto też ustawić w DHCP trybu pracy tylko z
WINS (nawet nie hybrydowy - czyli jak nie działa WINS to używaj jako
zapas trybu rozgłoszeniowego).

--
Przemysław Sztoch <przemyslaw{aT}sztoch.pl>
Mobile +48 (509) 99 00 66, GG 569973, Jabber psztoch{aT}finn.pl