poprawki do metapakietu gnome

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Nie, 10 Lut 2008, 16:01:48 CET

2008/2/10 Paweł Kwiatkowski <qwiat w o2.pl>:

> Moją intencją był taki układ zależności w głównej paczce by było możliwe
> zainstalowanie za jego pomocą skromnego środowiska, tak by każdy
> doinstalował _tylko_ to co go interesuje.

metapackage-gnome ma dostarczać GNOME w takiej postaci, w jakiej jest
wydawany (wymagać wszystkich tych i tylko tych aplikacji, które są
oficjalnie częścią aktualnego wydania).

> To może inaczej, może zrobię subpakiet metapackage-gnome-minimal? I tam
> sobie będzie jakieś mała instalacja, no i będzie się wzajemnie wykluczał
> z metapackage-gnome przez Obsoletes?

Tylko bez wzajemnych Obsoletes. Pętla aktualizacyjna.

> Tak, na poldka

Poldek do poprawki, a nie spec.

> Poldek zadaje pytania użytkownikowi jeśli wiele Provides, nie zwracając
> uwagi na to że potem ma to w Requires. To IMHO zaprzecza sensowi
> metapakietów.

Poldek pyta też o Suggests, które później są w Requires. Spece mają
mieć posortowane zależności.

--
Patryk Zawadzki
PLD Linux Distribution