ac-sparc64

Tomasz Mateja tommat w pimpek.one.pl
Pon, 11 Lut 2008, 01:59:01 CET

Maciej Jan Broniarz pisze:

> Ktos sie kiedys deklarowal, ze moze? Tommat?! Jestes?

Jestem jestem. Niestety sam buildera nie postawie, ale jak znajdzie sie
magik, który mi opowie - mogę się tym zająć.
IMHO nie ma sensu teraz robić portu AC dla sparc64, jeśli ktoś ma ochotę
na nowe jajko to crosssparc64 dziala dobrze - ostatnio budowalem tak dla
testów jajko na amd64 dla mojej ultry. Sens jest tylko w portowaniu
mainstream. Jeśli chodzi o moje wypociny to zapraszam na
http://pldsparc.alivecd.org/

BTW kernel -r LINUX_2_6_22 działa tylko na uniproc na smp sie wypieprza.
budowany bez grsec i vserver dziala na smp. porobię trochę testów i
zrobię osobny wątek.

P.S. No i fajnie byloby to postawić na tym USIII bo Ultre60 2x450 1,7G
RAM i 2xblade 100 to mam pod biurkiem ;P

Pozdrawiam.

--
T.