ac-sparc64

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Pon, 11 Lut 2008, 11:28:46 CET

On Mon, Feb 11, 2008 at 01:59:01AM +0100, Tomasz Mateja wrote:

> Jestem jestem. Niestety sam buildera nie postawie, ale jak znajdzie sie
> magik, który mi opowie - mogę się tym zająć.
> IMHO nie ma sensu teraz robić portu AC dla sparc64, jeśli ktoś ma ochotę
portu - bynajmniej. Ale zaktualizować i doprowadzić do używalności
ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ac/PLD/sparc64 - czemu nie?

To tylko kilkanaście pakietów. Jeszcze kapke pomysle i rzuce temat na
liste (-en, bo to sprawa do obgadania z glenem).

> na nowe jajko to crosssparc64 dziala dobrze - ostatnio budowalem tak dla
> testów jajko na amd64 dla mojej ultry. Sens jest tylko w portowaniu
> mainstream. Jeśli chodzi o moje wypociny to zapraszam na
> http://pldsparc.alivecd.org/
>
> BTW kernel -r LINUX_2_6_22 działa tylko na uniproc na smp sie wypieprza.
> budowany bez grsec i vserver dziala na smp. porobię trochę testów i
> zrobię osobny wątek.
>
> P.S. No i fajnie byloby to postawić na tym USIII bo Ultre60 2x450 1,7G
> RAM i 2xblade 100 to mam pod biurkiem ;P
Co do th-sparc - coz. Ja tam oczywiscie jestem za. Podobnie jak th-alpha
;) Ino za duzo nie pomoge, a juz nawet na mieleniu wspolczesnego ac moje
puszki (1x300, 512mb ram i jakies tam dyski ide) zaczynaja dyszec ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator