poprawki do metapakietu gnome

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 11 Lut 2008, 16:58:03 CET

On Mon, Feb 11, 2008 at 00:03:24 +0100, Paweł Kwiatkowski wrote:

> Rozumiem, czyli w imię zasad mamy mieć kompletnie nieużyteczny
> metapakiet?

To może wbrew zasadom do firefox.spec wrzucę seamonkey, bo wg mnie jest
bardziej użyteczny?

> niech ktoś podniesie rękę kto choć raz zainstalował
> metapackage-gnome widząc co ma w zależnościach.

Ja zainstaluję już wkrótce. Później go może wywalę razem ze zbędnymi
aplikacjami. Chcesz inny set, to sobie stwórz osobny metapakiet, TEN
jest dla całego gnoma.

> średnia koncepcja

To nie koncepcja tylko zasada. Napraw poldka.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>