brltty - brakujące zależności (i parę innych)

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Czw, 3 Sty 2008, 07:50:05 CET

Witam.

Jak w temacie: brltty się ładnie buduje, ale nie chce się zainstalować z
powodu braku libspeechd.so - nic dziwnego, bo speech-dispatchera w
dystrybucji chyba nie stwierdzono (poprawcie mnie jeśli jest inaczej).
Mam speechda zainstalowanego z oryginału (bawię się modułem do Ivony),
brltty się kompiluje z ssd (na czym mi zależy). Czy jedynym wyjściem
jest instalacja z --nodeps czy jakaś dobra dusza napisze speca do
speechda? Ja niestety na pewien czas jestem uziemiony...

Przy okazji drobna dygresja: używam gnome-orca w wersji 2.21.4
(właściwie teraz już 2.21.5pre ale to akurat mało ważne), działa dużo
lepiej niż dystrybucyjna 2.20.x - może warto przejść na serię 2.21 i
pyatspi?

ethanak
PS. Jest jakaś koszerna metoda zainstalowania Firefoxa 3?