brltty - brakujące zależności (i parę innych)

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Czw, 3 Sty 2008, 17:32:23 CET

On Thursday 03 of January 2008, Bohdan R. Rau wrote:
> Witam.
>
> Jak w temacie: brltty się ładnie buduje, ale nie chce się zainstalować z
> powodu braku libspeechd.so - nic dziwnego, bo speech-dispatchera w
> dystrybucji chyba nie stwierdzono (poprawcie mnie jeśli jest inaczej).

U mnie się zbudowało i zainstalowało bez libspeechd.0

brltty-3.9-1.x86_64

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}